بهترین جاروبرقی صنعتی

بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی کدام است؟ (راهنمای کامل انتخاب)

یکی از قدرتمند ترین و بهترین ابزارهای نظافت و تمیزکاری برای فضاهای بزرگ و صنعتی جارو برقی صنعتی است. این محصول دارای ساختاری بسیار پیچیده و قدرتمند نسبت به جاروبرقی های خانگی می‌باشد. جارو برقی های صنعتی مدل ها و انواع متفاوتی دارند. برندهای متفاوت این محصول را با ویژگی های مختلفی به بازار ارائه می‌کنند.

بهترین جاروبرقی صنعتی ویژگی های بسیاری چون مکش بالا و استفاده در مکان های متفاوت و… را باید داشته باشد. جارو برقی صنعتی مدل های ایرانی بسیاری دارد که عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند. در زمان انتخاب برند جارو برقی صنعتی به مواردی چون نشان استاندارد و موتور جارو برقی و فیلتر و… باید توجه فراوانی داشته باشید. در این متن در مورد بهترین جارو برقی های صنعتی و ویژگی هایی که باید داشته باشند و نکاتی که در زمان خرید باید به آنها توجه کنید و… به صورت کامل صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی های بهترین جارو برقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی محصولاتی هستند که برای جمع آوری حجم بالایی از زباله ها و آلودگی های خشک و مرطوب طراحی شده و به بازار ارائه شده اند. قطعا می‌دانید که زباله های مکان های تجاری بسیار بیشتر از مکان های دیگر است. به همین دلیل جارو برقی های صنعتی بسیاری با کارایی متفاوت در بازار موجود می‌باشند. تفاوت جارو برقی های صنعتی با جارو برقی های خانگی در قدرت مکش بالا و مخزن زباله بزرگتر و همچنین جمع آوری زباله های خشک و تر با یکدیگر می‌باشد.

ویژگی هایی که بهترین جارو برقی صنعتی باید داشته باشد، توان مکش بالا و کیفیت فیلتراسیون و طول عمر بالا و قابلیت استفاده در محیط های مختلف است. جارو برقی صنعتی که بتواند کارآمد و موثر باشد و انواع آلودگی های موجود را جمع آوری کند، قطعا یکی از بهترین جارو برقی های صنعتی است.

اولین ویژگی بهترین جاروبرقی صنعتی، توان مکش بالای آن است. جارو برقی صنعتی با توان مکش بالا می‌تواند تمامی آلودگی هایی چون : خاک – گرد و غبار – آشغال – آب و مایعات را به آسانی جمع نماید. دومین ویژگی بهترین جارو برقی کیفیت فیلتراسیون است. جارو برقی صنعتی باید دارای فیلتراسیون مناسب باشد. معمولا جنس فیلتراسیون جاروبرقی های صنعتی از پارچه یا کاغذ و یا پلاستیک تولید می‌شود. سومین ویژگی طول عمر بالا می‌باشد. جارو برقی صنعتی به گونه ای طراحی و تولید می‌شود که در شرایط سخت به مدت طولانی استفاده شود. چهارمین خصوصیت قابلیت استفاده در محیط های مختلف می‌باشد. جارو برقی های صنعتی باید دارای مصارف متعدد در مکان های مختلف باشند.

 

بهترین جارو برقی صنعتی

 

 

بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی کدام است؟

در این بخش در مورد چند تا از بهترین جاروبرقی صنعتی موجود در بازار و ویژگی ها و کارایی آنها صحبت می‌کنیم. اولین مدل جارو برقی آب و خاک مدل الوند می‌باشد. این جاروبرقی نیمه صنعتی و تک فاز است مناسب برای جمع آوری مواد جامد و مایع می‌باشد. این مدل دارای کلید روشن و خاموش مجزا برای هر موتور است. می‌توانید به صورت چرخشی و متناوب از موتورهای موجود در این مدل استفاده کنید. این دستگاه دهانه ای برای خروج هوا جهت خنک سازی سیم پیچ ها دارد. بدنه ای محکم از جنس فولاد یا استیل دارد.

دومین مدل بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی مدل سهند می‌باشد. این مدل امکان کار طولانی مدت به صورت پیوسته را دارد. دارای موتور مکش ساید چنل 3 فاز می‌باشد. این دستگاه مکش های متفاوتی برای انواع مواد خشک و مرطوب دارد. مجهز به تابلو و دارای المان های حفاظت الکتریکی است. فیلتر این جارو برقی از جنس تفلون – پلی استر – آنتی استاتیک – نومکس و هپا تا سطح 3 میکرون می‌باشد.

سومین مدل بهترین جاروبرقی صنعتی هواکار مدل دنا است. جاروبرقی دنا پنوماتیک بوده و فاقد الکتروموتور است. این دستگاه امکان کار طولانی مدت و پیوسته را دارد. می‌تواند انواع مواد خشک و مرطوب را جمع آوری کند. دارای اهرم جدا کننده مخزن از محصول برای تخلیه راحت تر و آسان تر است. همچنین شما می‌توانید به این دستگاه مخزنی جداگانه نیز متصل نمایید. قدرت مکش این دستگاه فوق العاده است و بدنه ای محکم از جنس فولاد یا استیل دارد. از این دستگاه می‌توانید به صورت مرکزی نیز استفاده نمایید.

چهارمین مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی، مدل سبلان است. این محصول دارای موتور مکش ساید چنل 3 فاز از توان 7.5 تا 20 کیلو وات می‌باشد. مکش این دستگاه انواع مواد خشک و مرطوب را جمع آوری می‌کند. همچنین می‌توانید به صورت مرکزی نیز از این دستگاه استفاده نمایید. می‌توانید این دستگاه را به سیستم نظافت خودکار فیلتر مجهز نمایید. این محصول مجهز به تابلو و دارای المان های حفاظت الکتریکی می‌باشد. این جاروبرقی دارای اهرم جدا کننده مخزن نیز می‌باشد.

 

نمونه هایی از محصولات:

 

نکات مهم انتخاب بهترین برند جاروبرقی صنعتی

بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی

چند نکته وجود دارد که در زمان انتخاب بهترین برند جاروبرقی صنعتی باید به آن توجه کنید. اولین نکته این است که محصول دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد. این محصول به دلیل این که در محیط های پر خطر قرار می‌گیرد و قابلیت جمع آوری آب و مایعات را دارد باید نشان استاندارد را داشته باشد. داشتن این نماد اجباری و الزامی است.

دومین نکته ای که در زمان انتخاب بهترین برند باید به آن توجه کنید موتور مکنده جاروبرقی صنعتی می‌باشد. مهم ترین بخش یک جارو برقی موتور آن است. هر چه کیفیت و مکش جارو برقی بهتر و بالاتر باشد کارایی بیشتری دارد و عمر طولانی تری دارد.

سومین نکته ای که در زمان انتخاب جارو برقی باید توجه کنید مخزن جارو برقی صنعتی می‌باشد. جارو برقی صنعتی به دلیل این که توانایی جمع آوری همزمان مواد جامد و مایع را با هم دارد باید بدنه ای محکم و ضد زنگ داشته باشد. به همین خاطر در جارو برقی های خوب از استیل ضد زنگ استفاده می‌شود.

چهارمین نکته در زمان انتخاب بهترین جارو برقی صنعتی توجه به فیلتر جاروبرقی صنعتی می‌باشد. فیلتر نقش مهمی در عمر و کارایی جارو برقی دارد. اگر فیلتر جارو برقی ضعیف باشد در زمان جمع آوری آلودگی ها باعث خرابی موتور می‌شود. به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که فیلتر متناسب با موتور و کارایی جارو برقی باشد. پنجمین نکته ای که باید به توجه کنید کالسکه جاروبرقی صنعتی می‌باشد.

معمولا کالسکه ها از جنس فلز و یا پلاستیک فشرده شده تولید می‌شوند. کالسکه های فلزی مقاومت بیشتری دارند. ششمین نکته خدمات پس از فروش می‌باشد. هفتمین نکته در زمان انتخاب قابلیت های جانبی است که جارو برقی های صنعتی دارند. برخی از جارو برقی ها قابلیت نصب برد اتوماتیک و قابلیت نصب فیلترهای متفاوت و امکان نصب اسکوییچی را دارند.

 

نتیجه گیری

همان طور که می‌دانید جارو برقی های صنعتی انواع بسیاری دارند. هر کدام از آنها برای شرایط متفاوتی مناسب هستند. برای این که بدانید کدام جاروبرقی بهترین جاروبرقی صنعتی است باید اطلاعاتی در مورد مدل های متفاوت موجود در بازار داشته باشید. تا متوجه شوید بهترین جارو برقی برای شرایط شما کدام مدل موجود در بازار است. در زمان انتخاب برند جارو برقی صنعتی به مواردی که گفتیم توجه بسیاری داشته باشید تا بهترین جارو برقی را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *